בולטון על דברי טראמפ: אין שינוי במדיניות נשיא ארה"ב

    איתי גדסי No Comments on בולטון על דברי טראמפ: אין שינוי במדיניות נשיא ארה"ב

    בדבריו במהלך מסיבת עיתונאים לסיכום ביקורו המדיני הראשון, התייחס בולטון לדברי נשיא ארה"ב להסכם בין ישראל לפלסטינים. והאם רוסיה יכולה להוציא את איראן מסוריה?

    בולטון צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסע מדיני: היועץ לביטחון לאומי של נשיא ארה"ב, ג'ון בולטון קיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בירושלים בתום ביקורו המדיני הראשון בתפקידו בישראל.

    בדבריו התייחס בולטון למה שאמר הלילה נשיא ארה"ב טראמפ, על שישראל תאלץ לשלם מחיר על ההכרה בירושלים כבירת ישראל. בולטון הסביר: "אין שינוי במדיניות טראמפ. הוא ראה בהכרה בירושלים והעברת השגרירות כמשהו טבעי לעשות וזה לא היה עניין של תן וקח".

    עוד הוסיף כי "טראמפ אמר כמה זמן שהנושא הזה בין הישראלים לפלסטינים לא קשור לירושלים והוא הוריד את זה מהשולחן. אז אנחנו מצפים שהפלסטינים יגידו, אוקיי, לא קיבלנו את זה אז מה אנחנו כן יכולים לקבל?

    בולטון הבהיר: אנחנו לא יכולים להיות עם רצון גדול יותר לשלום מהצדדים עצמם. העברת השגרירות לירושלים זה היה הדבר הנכון. זו הייתה החלטה נכונה לא רק לישראל אלא גם לפלסטינים", סיכם בולטון.

    לפני הגעתו לישראל, התייחס בולטון למצב הצבאי בסוריה, בו איראן מתבססת צבאית, בולטון אמר בראיון לפוקס ניוז כי רוסיה לא יכולה להוציא את איראן מהמדינה.

    היום בולטון הסביר את דבריו: "פוטין אמר לי את זה לפני שבועיים והוא אמר שהאינטרס של איראן בסוריה לא עומד ביחד עם האינטרס הרוסי. הוא אמר שהוא לא יכול לעשות זאת לבד. אנסה בז'נבה לדבר על כך עם היועץ הביטחון לאומי של רוסיה".

     



    0 תגובות